Genomsyrad

30 Okt

Av det trötta. En trötthet som gnager lite på själen. På orken och på tålamodet. En sån bor i mig idag. Mitt i slösurfandet inser jag att jag inte kommer hitta behövlig energi eller frid på facebook eller i någon random blogg. Lämnar. Spetsar öronen och lyfter blicken. Hittar tillbaka.

Ingenstans
Utom i Din famn
Vågar jag gå sönder

(Och bli hel igen)

4 svar to “Genomsyrad”

  1. erica 31 oktober, 2010 den 12:42 #

    tänk att jag skulle få hitta frid i ditt blogginlägg! Precis vad jag behövde- nu är det bara orken som saknas. Jag får väl störa Jesus lite.

  2. Josefine 3 november, 2010 den 14:40 #

    Gott och bra:]

  3. jonna 11 november, 2010 den 21:40 #

    åh vad jag älskar att klicka in här ibland och bli glad i hjärtat. du är bra. kram!

    • Josefine 14 november, 2010 den 20:52 #

      Tack vännen. Du är inte så dum du heller :]

Kommentera

