När jag inte bloggar

24 Jan

Jag är nog egentligen ingen bloggare. Inte utan Linda och Josefine . Nu är det tre månader sedan vi började lägga samman. Statistiken säger att vi totalt gjort 52 inlägg, vilket betyder att det brukar dyka upp något nytt ungefär varannan dag. Av alla dessa inlägg är 45 st jämt fördelade på L och J. Jag har stått för 7. Jag snittar därmed på drygt två veckor mellan mina inlägg. I n g e n hade orkat följa min egen blogg. Så, tack snälla J och L för att ni låter mig få vara med!

Vad sysslar jag då med, alla sexton dagar som förflyter mellan mina inlägg? För att liksom ”komma ikapp” mig själv här på bloggen kommer här en snabbresumé från den senaste månaden: jag har läst en massa svensk väckelsehistoria, byggt hemsidor, läst Bibeln, skrivit en artikel om att vara stadsdelsförsamling som frikyrka och börjat läsa retorik på universitetet.

Så, nu är jag ikapp. Nu ska jag bli bättre på det här…

Kommentera

