Sjunde mars

7 Mar

I dag har jag varit ledig från jobbet. Inte så gött som jag hoppat eftersom jag varit lite sjuk och hängig.

Detta har jag gjort:

Irrat vilse på väster
Lämnat Karros kläder till Myrorna
Köpt 10 par h&m-strumpor från Pakistan
och en mascara
och en vattenflaska i lagom storlek
och lite sygrejer, till exempel ett måttband med knapp
Lagat köttfärssås och skurit mig i långfingret på en otroligt vass kniv till matberedaren
Druckit både förmiddags- och eftermiddagskaffe
Planterat om nästan alla krukväxter
Torkat av köksbordet fyra gånger för att bli av med jorden.
Dammsugit två gånger för att bli av med jorden.
Läst det här

samt pussats lite.

Kommentera

