Änglarna sjunger i himlen

19 Apr

och minipåskililjorna är doakör på jorden, halleluja.

3 svar to “Änglarna sjunger i himlen”

  1. Maria H 19 april, 2011 den 20:46 #

    En snubbe i min församling sa när jag var liten att de hade skrivit fel i psalmboken och att det egentligen skulle stå ”älgarna sjunger i trädgår´n”. Jag trodde på honom.

    • Linda 19 april, 2011 den 21:16 #

      Åh, typiskt. Jag som trodde att du skulle säga att det är värst vad fina blommar jag har på min balkong och att du gärna vill sitta där med oss någon eftermiddag i solen…
      Men, det var en rolig farbror det där!

  2. Maria H 21 april, 2011 den 08:00 #

    Haha, ja… jag menade det egentligen…

Kommentera

