Livet på en pinne

13 Maj

I dag har jag förtidsröstat och lånat två böcker på biblioteket. Den ena heter Vilken Fågel? Lär dig känna igen alla Sveriges arter. Jag verkar ha blivit lite intresserad av fåglar sedan jag läste en artikel om fågelskådare i bästa tidningen.

I måndags jobbade jag hela dagen. I tisdags klipptes nästan allt mitt hår av och jag åt glass i goda vänners lag. I onsdags övningskörde jag med Erik efter att ha sovit nästan en timme efter jobbet. Igår köpte jag ett par fina sommarbyxor och lite till och sen höll jag en bebis resten av kvällen.

Snart ska jag dricka kaffe och efter det åker jag till Stockholm. Ikväll ska jag antagligen på releaseparty, imorgon ska jag på teater och på söndag blir det kanske en utflykt i stockholmsregnet.

Sen är det måndag igen, och då jobbar jag hela dagen. På tisdag ska jag äta kvällsmat hos en familj jag inte träffat på ett tag. Och på onsdag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.

2 svar to “Livet på en pinne”

  1. Josefine 15 maj, 2011 den 16:28 #

    Hundrade inlägget! Hur ska vi fira?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Att läsa böcker « sammanlagt.se - 19 maj, 2011

    […] fågel? av Magnus Ullman lånade jag som sagt på Biblioteket förra veckan. En regnig morgon tog jag bussen och då höll den här boken mig […]

Kommentera

