Autografer

7 Jul

I dag hämtade jag ut mitt eTjänstekort, så här ett halvår efter påbörjad anställning. Bättre sent än aldrig förstås. Jag tycker jag är fin på bilden, men när jag jämför med min passbild från när jag var arton ser jag ut som trettifyra.

Men vad har hänt med min namnteckning? Himmel!
Det blev ingen vila på soffan efter jobbet. Nä, det var tvunget att bli signaturskrivarövning. Och en googling på lilla z som skrivstil…

2 svar to “Autografer”

  1. Frida 8 juli, 2011 den 21:26 #

    Haha det där med namnteckningen känner jag igen 😀 Jag älskar att skriva och skriver jämt men att skriva mitt namn snyggt… det går verkligen inte 🙂
    Fin blogg du har!

    • Linda 8 juli, 2011 den 22:04 #

      Hej Frida, välkommen hit! Vi är tre om bloggen, kul att du gillar oss 😉
      Kikade på din blogg, väldigt mysiga och fina bilder du tar.
      Ha det så bra!

Kommentera

