Det duger

5 Aug

Ni vet ju att jag har haft lite problem med kreativiteten. Jag har försökt att pröva mig fram, och hitta någon balans mellan intresse och typ fanatism.

Och så har jag antytt att mitt liv inte bara står still utan att det finns planer och drömmar och tankar. Och tyg.
Jag fortsätter att pröva mig fram. På olika vägar.

Det senaste är att jag har sytt, sytt och sytt. Och nu hoppas jag att fler än jag gillar det jag har gjort och vill köpa några av mina grejer på Frizon nästa vecka.

Mitt lilla projekt heter duger• och jag vet inte vad det ska bli av det. Kanske ingenting. Eller också blir vi nära vänner och samarbetar länge framöver. Sporadiskt eller intensivt. Just nu tycker jag i alla fall att det är fantastiskt roligt.

Var så goda!

5 svar to “Det duger”

  1. Maria H 5 augusti, 2011 den 16:09 #

    Det ser riktigt bra ut. Jag har just börjat använda min symaskin som jag fick när jag fyllde 25 (alltså ganska precis för 362 dagar sedan). Hittills har jag bara sytt ett symaskinsöverdrag. Det blev fint, om än lite stort. Hellre för stort än för litet, tänkte jag.
    Lycka till på Frizon!

    • Linda 5 augusti, 2011 den 16:25 #

      Haha, härligt!
      Det är ju svinkul att sy.
      Grattis i förskott 😉
      Och tack!

  2. matilda 6 augusti, 2011 den 14:11 #

    yes!

  3. Maja 6 augusti, 2011 den 20:27 #

    vilket fint å trevligt projekt! känner mig förärad som fått prototypen av nyckelgömman. jag kikar förbi på frizon.

  4. Kristin 9 augusti, 2011 den 17:08 #

    åh wow, det verkar grymt! vad bra du är som har kommit på detta fina!

Kommentera

