Statusuppdateringar

22 Aug

Jag har ju inte facebook, men livet står ju inte still för det!

Här kommer några statusuppdateringar, så ni vet vad som händer här.
Särskilt tillägnad er som saknar mig på fb.

Linda Jonzon
”möblerar om, lägenheten blir som ny”
”har äntligen fått till riktigt bra vispad mjölk till förmiddagskaffet”
”har jobbat klart för veckan, sammanlagt sex timmar. Känns lagom :)”
”och loppisfynden: färggranna dragkedjor och ett galet tyg som får mig att minnas barndomsgodis.”
”6 minuter tog det mig att gå till jobbet. Och jag var inte svettig när jag kom fram. Annat än 8 km på cykel.”
”klipper och klistrar. Fint blire!”
”och fruktsalladen. Älska melon!”
”önskar att Stighult spelade in sin version av Jag har hört om en stad ovan molnen.”
”njuter av regnet utanför fönstret.”
”har köpt ett fantastiskt fint armband!”
”gillar när grannarna har gratis-loppis.”

Och här kommer en länk till en fantastisk liten film.

5 svar to “Statusuppdateringar”

  1. Elisabet 22 augusti, 2011 den 14:45 #

    HA, HA, HA! facebook alltså! och så trycker jag på gilla-knappen på stidhultkommentaren. vackert var det!

  2. Erik Indian 22 augusti, 2011 den 23:23 #

    Skönt med denna typ av inlägg då behöver man inte skriva någon kommentar, det räcker att man gillar!
    Erik gillar detta

    • Linda Jonzon 23 augusti, 2011 den 16:21 #

      Det finns ju en gilla-knapp!
      Men det går bra att gilla vid en kommentar också. Det blir förstås mer p-e-r-s-o-n-l-i-g-t.

  3. percy 23 augusti, 2011 den 13:19 #

    Hahaha vilken film! Klockren! Skulle också gillat Stighult kommentaren! 😉

  4. Ks 24 augusti, 2011 den 18:12 #

    Underbart!

Kommentera

