Här skulle en fanfar sitta som en smäck

17 Okt

Jag antar att ni alla har uppmärksammat att duger.se under en tid varit avstängd för ombyggnation. (Inte det?)

Det har den i alla fall. Emil har byggt och jag har pekat, gett instruktioner och målat om. Jag tycker egentligen att det är hemskt ogudaktigt att renovera så fort något inte känns trendigt längre (särskilt på ett så förutsägbart sätt rent jämställdhetsmässigt), men här kändes det faktiskt som om gamla duger.se inte riktigt kunde uppfylla mina behov. Nu hoppas jag (och Emil) att det dröjer länge till nästa make over.

Jag är så nöjd! Och i och med detta bloggar jag på två ställen. Ja, jag har nämligen inte kunnat med att visa upp allt för många av mina alster här på bloggen – Emil och Josefine ska inte behöva stå för att allt mitt småpyssel dyker upp i tid och otid. På duger.se har jag däremot tänkt lägga upp saker jag gjort lite då och då så följ mig gärna där också.

Ps. Jag kategoriserar den här posten som ”Blandat” då jag efter mycket funderade fram och tillbaka kommit fram till att en egen kategori för ”Tillkännagivanden” eventuellt kunde uppfattas som överdrivet, samt höja förväntningarna på kommande inlägg i samma kategori. Over and out. Ds

3 svar to “Här skulle en fanfar sitta som en smäck”

  1. Elisabet 17 oktober, 2011 den 22:20 #

    ha! Jag HAR märkt det. kollade efter för någon timme sen faktiskt! ad skoj!

    • Linda 17 oktober, 2011 den 22:23 #

      Haha! Vad härligt att du hänger på våra sajter – snabbaste kommentaren hittills på sammanlagt skulle jag tro…
      Det skulle vara hemskt roligt att ses snart!
      Kram!

  2. Josefine 18 oktober, 2011 den 20:20 #

    Snyggt!!

Kommentera

