Vilja skriva

7 Feb

En kollega berättade om när hon som liten fick en skrivmaskin. Hon ville bara skriva. Vad som helst! ”Mamma, vad ska jag skriva?” Hon skrev av ur Ellos-katalogen för att få höra det smattra.

Jag vill också skriva! Bara skriva. Vad ska jag skriva?

—————————————————

Vi firar 15 år i Sverige med massor av toklåga jubileumspriser och events! Läs mer i vårt senaste kampanjblad!

Laminatgolv Easysnap. Laminatgolv i ek- eller valnötsmönster. 6x195x1382 mm, 3,234 m2/paket. Pris per kvadratmeter: Jubileumspris 39,95/m2!

—————————————————

Så vi har köpt golv i dag. Här blir det valnötsmönster:

Och antagligen något annat på väggarna så småningom.

5 svar to “Vilja skriva”

  1. Percy 7 februari, 2012 den 22:59 #

    Spännande! 🙂

  2. Kristin 8 februari, 2012 den 09:23 #

    Något annat på väggarna? Är du galen i huvet? Det ser ju fantastiskt ut!

  3. Linda 8 februari, 2012 den 19:36 #

    De är ganska slitna, men om vi hittar några rullar uppe i någon garderob någonstans så inte mig emot!

  4. tuss 9 februari, 2012 den 13:15 #

    skriv av hjärtats lust! finns inga rätt eller fel! (älska ljudet av gammeldags skrivmaskiner:) kram fina du!

  5. Kajsa-Stina Bekken 13 februari, 2012 den 21:59 #

    jag fick reklam från ellos idag och min första tanke var att skriva av den.

Kommentera

