Du förändrar allt

24 Maj

Du renovera min syn, du gav mig nya penslar. Knuffa mig in i nuet, fast jag bad att få vänta. Du sa att tiden fattas, för hur jag lever på risk. Du måla mig en karta, markerad med ett kryss.

Himmel vad jag gillar den här låten.

3 svar to “Du förändrar allt”

  1. Linda 25 maj, 2012 den 09:53 #

    Japp!
    Jag skulle vilja känna Jason. Han kunde bo med oss i Mariannelund kanske. Eller bli en del av Sammanlagt.

    • Josefine 30 maj, 2012 den 22:27 #

      Eller både och! Ja!

  2. Elisabet 31 maj, 2012 den 10:23 #

    Yeah!

Kommentera

